Na czas kręcenia zdjęć Martin Scorsese nakazał Griffinowi Dunne'owi mało spać i nie uprawiać seksu. Chciał w ten sposób uzyskać jak najwierniejszy obraz człowieka ogarniętego strachem przechodzącym w paranoję.
Kandydatem na reżysera był Tim Burton.
Twarz reżysera filmu, Martina Scorsese, odbija się w jednym z neonów na platformie w klubie Berlin.
W jednym z ujęć, kawa, która wylewa się z kubka na spodek, nagle znika.
Podczas filmu June wymawia imię Paula dwukrotnie, chociaż on nie zdradził jej jak się nazywa.
Gdy Neil i Pepe wychodzą z apartamentu June w tle za nimi widoczny jest znak z napisem "Spring St". Jednak według Kiki, klub Berlin jest na rogu zachodniego Broadway'u i Grand, czyli kilka przecznic na północ od ulicy Spring.
Kiedy Neil i Pepe uciekają vanem przed Paulem, słyszymy odgłos pracy silnika, tak jakby przyspieszał, jednakże widać w furgonetce zapalone światła stopu.
W jednej ze scen, gdy Paul rozmawia z Julie, widzimy Neila i Pepego jadących samochodem, przy czym ten pierwszy prowadzi. Jednak, całkiem niespodziewanie, w następnym ujęciu to Neil jest pasażerem i mówi Pepe'owi aby przyspieszył.
Kiedy Marcy siedzi w barze, bluzka na jej ramieniu znika i pojawia się między ujęciami.
Podczas rozmowy Paula z sąsiadem Toma, Paul mówi, że jest przyjacielem Toma, jednakże podczas zapoznawczej rozmowy Paula z Tomem nie przedstawiono się sobie.
Kiedy Paul prosi June o wspólne wypicie drinka, zbliża się do jej stolika idąc po prawej stronie stolika, jednakże w innym ujęciu nagle pojawia się z lewej strony.
Kiedy Paul ucieka przed tłumem, szuka schronienia w kawiarni, gdzie zamawia hamburgera i kawę. Zegar na drzwiach wejściowych wskazuje wówczas godzinę 4:10. Jednakże ponownie musi uciekać przed tłumem i kiedy wraca do kawiarni, kelner podaje mu zamówionego hamburgera i kawę, a ten sam zegar wskazuje wówczas godzinę 12:14.
Zdjęcia do filmu zostały nakręcone w Nowym Jorku (Nowy Jork, USA).
Widownia na pokazach próbnym odrzuciła zakończenie filmu, w którym Paul pozostaje uwięziony w figurze.
Podczas gdy Paul staje pod drzwiami budynku Kiki jeden z numerów podpisany jest jako "Galeria Czapsky'ego". Stefan Czapsky był na planie filmu głównym oświetleniowcem.